Let's Do It! 

Elevii școlii noastre, împreună cu domnul profesor Ghinea Dragoș, Romprest și voluntarii chitileni au participat la o organizare de strângere de deșeuri în orașul Chitila. 
S-au colectat 67 saci cu deșeuri, astfel contribuindu-se la curățenia frumosului nostru oraș și la păstrarea patrimoniului. 
Ca recunoaștere a eforturilor tuturor voluntarilor, Primăria  Orașului Chitila, alături de Club Sportiv Chitila, au oferit diplome și medalii. 
Felicitări autorităților locale și colectivului „Ion Vișoiu” pentru implicare!
AȘA DA!


Sursa: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid0U57htY7UwWZ6fYWVKfjEEURhDXajutdJWVYZW2AGC2TSV5BJ8n6uXvZLsooVG5kFl&id=100064543278483

Metode și tehnici pentru managementul clasei de elevi

Joi, 13.10.2022, cadre didactice din cadrul școlii "Ion Vișoiu" au participat la un seminar având ca temă "Metode și tehnici pentru managementul clasei de elevi". 
Acest eveniment a fost susținut de doamnele Ruxandra LĂCĂTUȘ și Gabriela CIOCLOV, experții Institutului de Bune Maniere, Etichetă și Protocol în Culturile Lumii și coordonat de Doamna Gabriela GHEORGHE, Profesor Învățământ Primar.

Mai multe detalii

Combaterea Bullyingului

         Ce este bullyingul? Cât de ușor poți deveni agresor?  Ce simte victima bullyingului?
         La ora de dezvoltare personală, elevii clasei ID au făcut un exercițiu de imaginație: au primit în colectivul lor o nouă colegă, Diana, căreia i-au pus întrebări, etichete și căreia i-au adresat diverse remarci, fără să o cunoască. Apoi au făcut schimb de roluri și au reflectat cu privire la ceea ce simt în noua postură. Răspunsurile au ilustrat fidel sentimentele victimelor bullyingului.

ERASMUS+

Call 2020, Round 1, KA2 - Cooperation for innovation and the exchange of good practices KA229 - School Exchange Partnerships

Acest proiect „Cele mai bune practici pentru reducerea ratei de bullying și abandon școlar” vizează creșterea gradului de conștientizare cu privire la existența culturii de Bullying în numeroasele sale forme și modul în care poate fi legată de abandonul școlar, în rândul elevilor, părinților, personalului școlii și comunității.